Retouren
Let op: alle producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden, verzegeld en daardoor ongeopend te blijven. Retouren naar het verzend adres voldoen ook niet aan de voorwaarden deze moeten aangemeld worden conform onderstaand mail adres.
Zorg ervoor dat u een geschikte kartonnen verzenddoos kiest voor uw retour om te voorkomen dat de inhoud (en) tijdens het transport worden beschadigd. Regel een retourzending met een vervoerder naar keuze. Onze excuses - u moet de kosten van de retourzending dragen, die niet kunnen worden terugbetaald.
Is het product niet naar tevredenheid?
Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag
- waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het eigendom fysiek in bezit neemt.
- waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit neemt.
Natuurlijk bent u niet verplicht om ons te informeren over uw beslissing om de producten te retourneren, maar we willen graag verbeteren en uw feedback kan nuttig zijn. Dit kan in onderstaand formulier.
Is het product defect?
Als uw LUMISS styling tool defect is, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. Na aanschaf van uw LUMISS styling tool heeft u 2 jaar garantie. Dit betekent dat wij uw product gratis repareren of omruilen als het product binnen 2 jaar een technisch defect betreft. Zijn de 2 jaar garantie verstreken of is het geen technisch mankement, dan kunt u het product voor € 34,95 laten repareren of indien nodig omruilen voor een nieuw artikel.
De verzendkosten worden gedeeld. U kunt het pakket met de defecte haar styling tool op eigen kosten inleveren bij een PostNL Servicepunt. Wij sturen u gratis de nieuwe of gerepareerde stylingtool toe.
Gevolgen van retourzending:
Als u de overeenkomst annuleert, ontvangt u alle betalingen die u tot dan toe heeft gedaan, inclusief bezorgkosten (met uitzondering van eventuele extra kosten als gevolg van uw keuze voor een andere bezorgmethode dan de goedkoopste standaardlevering die door ons wordt aangeboden) en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat we op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om het contract te herroepen.
We betalen je terug met dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om de oorspronkelijke transactie uit te voeren, tenzij je uitdrukkelijk anders bent overeengekomen; in ieder geval worden er geen kosten in rekening gebracht voor een dergelijke terugbetaling.
We kunnen wachten met terugbetaling totdat we de goederen hebben teruggekregen. U moet de goederen onverwijld aan ons retourneren of overhandigen, maar in ieder geval binnen 14 dagen na de dag waarop u de beslissing om de overeenkomst te herroepen meedeelde. U bent op tijd als u de goederen retourneert voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het retourneren zijn voor jouw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen als gevolg van het gebruik van de goederen, die verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen te bepalen.
Meld je retour aan via deze link: https://lumiss.shipping-portal.com/rp/ of via mailadres info@lumisshair.com